Ettårsjubelum av Magikonsult!

Förra Halloween började jag publicera Magikonsult på nätet. Nu har ett helt år gått och jag är så glad och tacksam för alla som följer den! 🙂
Jag ser fram emot att fortsätta berätta om Lizzy, Prim, Spökis och companys äventyr. 🙂 För att fira ettårsjubiléet tänker jag efterlysa frågor som ni läsare kan ha. Ni kan fråga saker både till mig om mitt serieskapande och fråga saker till karaktärerna i Magikonsult. Jag kommer sedan göra ett serieavsnitt där Lizzy och de andra svarar på frågorna som de fått. 🙂

Nu blir det lite bonusbilder jag gjort! 🙂

En liten serieruta jag gjorde för att fira ettårsdagen 🙂

En Halloweenillustration av Lizzy.

En liten Halloweenserie med Lizzy, Prim och Spökis. 🙂

Tack än en gång till alla som följer Magikonsult! Det betyder sååååå mycket för mig! ❤

4 thoughts on “Ettårsjubelum av Magikonsult!

  1. 1. Har du varit missnöjd med ditt tecknande?
    2. Hur länge har du ritat?
    3. Hur länge har du varit medlem i “Nätverk för serieskapare”?
    4. Har du syskon?
    5. Vad jobbar du med?
    6. Vad har du för dator, när du tecknar?
    7. Hur gamla är dina seriefigurer? 🎨

    Like

Leave a Reply

